2012. február 7., kedd

Horgolt konyha - bolt- és blogajánló

Sok gyerekes családban van minikonyha a kislányoknak. Egészen hasonló anyáéhoz, csak éppen akkorában, hogy a csöppség is kényelmesen felérje a konyhapultot és persze biztonságosabb is, mint az igazi. Ezekhez persze edények sőt alapanyagok és 'készételek' is járnak.
Sajnos amikkel én eddig személyesen találkoztam azok mind műanyagból voltak (gondolom made in China). Aztán láttam néhány filcből varrt ötletet, ami már jobban tetszett, de Anna horgolt mintái teljesen levettek a lábamról.

Anna Amerikában él, 3 gyerekes anyuka és nagyon szeret horgolni. A blogján is megoszt sok-sok ötletet és ami fontos: ingyenes horgolási mintákat, de van boltja az Etsy-n is. Innen mutatom meg néhány kedvenc mintámat.

Először is, el kell menni a boltba bevásárolni. A tojásokat sem szabad elfelejteni, ha süteményt is akarunk sütni!

Minta innen

Aztán persze kellenek konyhai eszközök is az elkészítéshez. Természetesen horgolással azok is elkészíthetők.

Minta innen

És az elkészült sütemények. Jó étvágyat!

Minta innen

Szerintem fantasztikus, hogy mennyi mindent talált ki és valósított meg horgolással. Ilyenekkel szerintem minden gyerek szívesen játszana. Vállalkozó szellemű (és horgolni tudó) anyukáknak ajánlom ezeket a mintákat, de az unokájáért rajongó és unatkozó nagymamát is meg lehet kérni az alkotásra. ;)

Én sajnos nem tudok horgolni, de most, hogy láttam, hogy mi mindent lehet készíteni a technikával, megfogadtam, hogy megtanulom ezt is. Húsvétra pedig ezt is elkészítem. Ki csatlakozik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése