2012. február 15., szerda

Macskaimádók fülébe

Vannak akik imádják őket és vannak, akik irtóznak a közelségüktől. Ha nem saját szememmel láttam volna a szelíd macska elől 'menekülő' felnőttet, el sem hinném, hogy ilyen is létezik.
Én ennek éppen az ellenkezője vagyok. Nagyon szeretem őket, az önfejűségüket, azt, hogy a nap 22 órájában a maguk urai, de azért 2 órát a gazdira is szánnak, ahogy ragaszkodnak az emberhez, de mégsem alázkodnak meg neki.

A macska téma nagyon hálás, mert rajtam kívül még rengeteg macskarajongó van. A magam és a többiek örömére készítettem el ezt a fehér cicás fülbevalót.


Max lett a neve és nagyon szereti a halat. :)

Max az Etsyn

A jól bevált fotómodellem is beállt egy kép erejéig, nem hagyhatta szó nélkül, hogy más macskákat fotózok.


Max mintájára hamarosan más cicák is megelevenednek majd különböző színű bundákkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése