2012. február 13., hétfő

Februári fülbevalók

Amikor decemberben elkezdtem a filc fülbevalók készítését, még magam sem gondoltam, hogy ilyen kitartó leszek és nem adom fel két hét múlva az alkotást.

Be kell vallanom, hogy egyre jobban tetszik a dolog. Szeretem előpakolni a rengeteg hozzávalót és addig pakolászni őket, amíg meg nem születik a legújabb ötlet, amit aztán tű és cérna segítségével megvalósíthatok. Sokan munkának gondolnák, de engem nagyon kikapcsol és feltölt. Néhány óra kreatívkodás után olyan friss vagyok, mintha addig aludtam volna, arról nem is beszélve, hogy milyen jól megnyugtat.

Szóval a fentiek miatt azt hiszem rendszeresen számíthattok az újabb és újabb fülbevalók és remélhetőleg hamarosan más filc-cuccok bemutatására is.

Megmutatom, hogy eddig mik készültek februárban:

Midnight az éjszakai égbolt ihletésével:

Midnight

A következő egy romantikus darab lett, esküvőre is el tudom képzelni a halvány menta színű gyöngyökkel és masnival.

Mint romance

És végül egy tavaszváró darab friss, üde színekkel:

Spring leaf

Készültek még mások is, de azok ajándékba lesznek, ezért csak később mutathatom itt meg őket. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése