2012. február 26., vasárnap

Egyszerű, tavaszi nyaklánc - Easy, spring necklace

Sajnos az utóbbi időben nem volt időm új dolgokat alkotni, bár papíron ott várakozik már a sok-sok vázlat, hogy egy kis filc és néhány gyöngy segítségével új fülbevalókká váljanak.
Szerencsére az évek során jó szokásommá vált, hogy ajándékozás előtt még lefotózom a frissen elkészített darabot, így most is tudok mutatni egy érdekes nyakláncot, ami születésnapra készült még tavaly.


Unfortunately I haven’t got enough time for making new jewelries lately, although a lot of sketches are waiting to become real earrings with the help of some felt and beads.
Fortunately I got used to make photos of each of my presents right after they were ready, so I can show you an interesting necklace, which was made to be a birthday present last year.


A színei szerintem éppen a tavasz hangulatát idézik: a nyíló virágokat és az első napsugarakat.
Az elkészítése végtelenül egyszerű: csak néhány féldrágakő gyöngy kell hozzá és színes damil. Az eredmény a színválasztáson múlik.
Én a napsárga kalcitot választottam, amit élénk rózsaszín damilra fűztem. A damilból levágtam egy rövidebb és egy hosszabb darabot, majd elrendezgettem mellettük a gyöngyöket, hogy lássam, hogy fog kinézni. Egyesével ráfűztem a gyöngyöket és csomózással rögzítettem az előzőleg kinézett helyükön. A damil két vége delfinkapoccsal záródik. 

I think it’s very actual as the bright yellow and purple reminds me to the colors and lights of spring. It’s very easy to make, you only need some semi-precious stone bead and a beading nylon cord. The result depends on the color choice.
I used the bright yellow calcite beads with magenta beading nylon cord. I cut a longer and a shorter parts of the cord and planned the places of the beads. I knotted each bead to the cord and closed the necklace with a lobster claw clasp.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése