2012. január 14., szombat

Második filc-fülbevaló kollekcióm

Ígértem, hogy megmutatom a következő fülbevaló kollekciómat is. Ez most nem lett annyira színes, mint az első, hiszen csak három alapszínt használtam: világos kéket, szürkét és lilát. Ezeket az egyszerű filcköröket igyekeztem feldobni ezzel-azzal.

A második kollekcióm
Találtam itthon néhány régi gombot, csipkemaradékot és érdekes nagy flittert is, amik jól illettek a filckörökhöz.
Megmutatom néhány személyes kedvencemet:

Babakék fülbevaló egy leheletnyi csipkével
Piros-szürke kombináció behúzott gombokkal
Háromcsíkos lila
Örömmel jelentem be, hogy megnyitottam én is a boltomat az Etsy-n, és a kollekció darabjai már ott várják leendő gazdájukat: www.feltprincess.etsy.com
Mindenkit szeretettel várok a boltban és ne felejtsétek, magyaroknak magyar postázási címre nincs postázási díj és 20% kedvezményt adok minden termékre, csak kérjétek a kupon kódot a feltprincess2@gmail.com címen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése