2012. január 22., vasárnap

Januári esküvőre voltam hivatalos - Wedding in January

Barátnőm esküvőjére voltam hivatalos január 21-én. Gyönyörű, havas esküvőt álmodott magának, ám ehelyett hétágra sütött a Nap. Természetesen senki nem panaszkodott a januári napsütés miatt. A szertartás előtt és után csodás fotók készültek, a napsugár csak úgy csillogott a gyöngyökkel átszőtt menyasszonyi ruhán...

Mivel viszonylag ritkán találkozok a barátnőmmel, fejtörést okozott a tökéletes nászajándék kitalálása. Semmiképpen sem szerettem volna olyan holmit adni, ami ha esetleg nem tetszik nekik rájuk maradjon fölösleges kacatként.

I was invited for my friend's wedding in January. She's dreamt about beautiful, snow covered surroundings for her wedding, but instead the sun was shining as it would have been summer. But there were no complaint about the weather. People made wonderful pictures before and after the ceremony, the sunshine was glistering on the beaded wedding gown...


It was hard to find out what I should give to the young couple as a wedding gift, because I meet with my friend very rarely.

Az Etsy-n kezdtem el nézelődni, ott bukkantam Beth izgalmas, egyedi szappanjaira. Vásároltam is 3 félét: egy rózsásat, valódi rózsabimbókkal díszítve az ifjú arának, egy kávésat, igazi kávéőrleménnyel a férjnek és egy szív formájút a kapcsolatuk szimbolizálására.

I started to search for presents on Etsy, there I found Beth’s exciting and unique soaps. I bought 3 pieces of them: the one for the bride was made of real rose, the one for the groom was made of real coffee and I ordered a heart-shaped as well to represent their relationship.



A két szappant becsomagoltam halvány sárga levélpapírba. A rózsásra menyasszonyt rajzoltam, a kávésra pedig vőlegényt. Így lett nászajándék a szappanokból.

I wrapped the two soaps in light yellow craft paper. I draw a bride on the rose soap and a groom on the coffee soap. So they become real wedding presents. 



Mivel pécsi lány vagyok a szappanok tartójának egy gyönyörű, kézzel festett Zsolnay kistányért választottam. Sárga alapszíne jól ment a szappanok csomagoló papírjához és az egyik kedvenc Zsolnay-mintám volt rajta.

I choose a beautiful, hand-painted Zsolnay plate as the soap’s holder. Zsolnay is a very famous porcelain manufactory in Pécs, where I was born.


A két becsomagolt szappant a tányérra tettem, azok tetejére pedig a szív alakú került. Az egészet becsomagoltam még egy fehér mintás celofánba is és hatalmas fehér masnit is kapott. Igazán télies hangulatú lett. :)

So I put the two wrapped soap on the plate and the heart-shaped one on the top of them and wrapped them into a cellophane with a huge white bow.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése