2012. június 4., hétfő

Hétfői Hangulat - 2012. június 4.

Angliában szombat óta a királynő uralkodásának 60. évfordulóját ünneplik. Tegnap egész délután a vízi felvonulást néztem: a királynő és a szűk családi kör egy gyönyörű, igazán fenséges hajón utazott végig a Temze londoni szakaszán, miközben megnézték a tiszteletükre rendezett hajós felvonulást. Több ezer hajó lepte el a folyót, a partról pedig több százezren nézték végig a felvonulást és éljeneztek a királynőnek. :)
Ma este folytatódik az ünneplés: a Buckingham Palotában adnak nagyszabású koncertet, amit élőben közvetít a BBC online is. Én is így fogom hallgatni.

Egy ilyen bevezető után biztos nem okoz meglepetést a mai hangulattábla. :)


A mai hangulattábla alkotói:

A nagy ünnepség engem is megihletett: ezt kis kitűzőt varrtam tegnap, miközben a vízi felvonulást néztem. :)

Diamond Jubilee Brooch

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése